Ίλιον: 64χρονη πέθανε μετά τον εμβολιασμό της – Τι λέει το υπουργείο Υγείας

Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές μετά τον θάνατο  64χρονης γυναίκας που εμβολιάσθηκε στο Ίλιον λίγο μετά τον εμβολιασμό της εξέπνευσε.

Η 65χρονη γυναίκα βρέθηκε στο κέντρο υγείας για να εμβολιαστεί με το σκεύασμα της AstraZeneca, κάνοντας την πρώτη δόση.

Μόλις ολοκληρώθηκε ο εμβολιασμός, παρέμεινε στο νοσοκομείο για περίπου 20 λεπτά όπως προβλέπεται, ενώ δεν παρουσίασε κάποια αναφυλακτική αντίδραση.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας και κατόπιν της ενημέρωσης που είχε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών,  δεν φαίνεται να προκύπτει συσχετισμός μεταξύ του εμβολιασμού και του θανάτου της 64χρονης.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με όσα έχουν γίνει έως τώρα γνωστά, η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα.

Πάντως,τα αίτια του θανάτου της θα διαπιστωθούν μετά τη νεκροψία, καθώς μόνο τότε θα μπορούν οι γιατροί να απαντήσουν αν ο θάνατός της οφείλεται στο εμβόλιο ή σε κάποιον άλλο λόγο.

Όπως ανέφερε χθες η κυρία Θεοδωρίδου, τα θρομβοεμβολικα επεισόδια που βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ειδικών σε όλη την Ευρώπη καταγράφονται περίπου 4 με 7 ημέρες μετά τον εμβολιασμό. Μάλιστα, η κυρία Θεοδωρίδου επισήμανε και τα συμπτώματα που πρέπει να ανησυχήσουν, όπως θωρακικό ή κοιλιακό άλγος, πονοκέφαλος.