Απίστευτο: Με slogan κλεμμένο από διαφήμιση …αντηλιακού η τουριστική καμπάνια των 32 εκατ. ευρώ

Είναι πολλά τα λεφτά για να είναι πλάκα.

Η τουριστική καμπάνια της Ελλάδας που με τόσο ενθουσιασμό πληρώσαμε ειδικους από την Google για να την φτιάξουν  είναι αντιγραφή  από εταιρία καλλυντικών!

Μάλιστα κύριοι, κλέψαμε το slogan και την καμπάνια της Lancaster.

Το σλόγκαν της τουριστικής καμπάνιας, την οποία η κυβέρνηση ανέθεσε σε ιδιωτική εταιρία για 32 εκατ. ευρώ, είναι από διαφήμιση αντηλιακού της Lancaster.

spot-gr-tourism.webp

Η εταιρία που ανέλαβε την τουριστική καμπάνια «Greece is a state of mind» αντέγραψε επί λέξει το σλόγκαν «Summer is a state of Mind» της… Lancaster.

Τελικα Harvard and Google δεν εχουν να μας πουν κατι, αν κατα τ άλλα δεν έχεις ευρηματικοτητα, και δεν ξέρεις να αφουγκραστείς τον παλμό της πραγματικότητας και του κοσμου, ή δεν ξέρεις πώς να μιλήσεις στον κόσμο για να ακουμπήσεις την καρδια του to engage them.

Εφτιαξαν – κατα την αποψη μας –  ένα πολύ κακό σποτ. Άπνοο, too dry, non inspiring, δεν έχει ανάσα, δεν έχει έμπνευση, δεν έχει αέρα, δεν έχει εξυπνάδα, δεν ακουμπά και σε αυτους που θέλουμε να έρθουν και σε αυτους που θα μεινουν σπιτι τους και δεν μπορούν να ταξιδεψουν, in a dual way, και ακομα και η εικονα του ειναι τοσο macro plan που υποτιμά την ομορφιά της χώρας μας.

Αντι να λέει ότι η Ελλάδα ειναι ΟΛΑ αυτα που λέει το βίντεο, και θαλασσα και ήλιος και όλα τ άλλα, ξεκινά με αρνητικη γλωσσα να μας πει τι ΔΕΝ ειναι (μονο) η Ελλάδα… υποσυνείδητα το εχεις ηδη χάσει εκει το παιχνιδι… το δε wherever you are in the end…. πιο αοριστο και vague και ‘ζηστε το εκει που ειστε, δεν χρειαζεται να ερθετε…

Δεν υπαρχει… τραγικη προσεγγιση και κακο αποτέλεσμα.
 
Τους “εφτυσε” η Γκερέκου

Ηχηρή απουσία από την εκδήλωση παρουσίασης της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 από τον πρωθυπουργό της προέδρου του ΕΟΤ.

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια ο ΕΟΤ είναι ο αρμόδιος κρατικός οργανισμός για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αλλες χρονιές το πετύχαινε, άλλες όχι. Τα τελευταία πάντως χρόνια, θεωρείτε πολύ πετυχημένη η αποστολή του καθώς η άνοδος των τουριστικών αφίξεων ήταν εντυπωσιακή.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φέτος όμως αποφάσισε να τον βάλει στην άκρη και να δώσει με απευθείας ανάθεση παρακαλώ, την τουριστική προβολή της χώρας, με ένα κονδύλι της τάξης των 32 εκατ. ευρώ σε μια ιδιωτική εταιρεία, την Marketing Greece.

Η ανάθεση αυτή προκάλεσε θυελλώδεις αντιδράσεις και απειλή παραιτήσεων στον ΕΟΤ καθώς η Marketing Greece είναι μια συμμαχία του ΣΕΤΕ με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Ουσιαστικά δηλαδή η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε την τουριστική προβολή της χώρας στους ιδιώτες, κάτι που το επεδίωκαν πολλά χρόνια αλλά καμία κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ή του ΠΑΣΟΚ δεν τολμούσε να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια.

Από τον ΕΟΤ υπήρξαν έντονες αντιδράσεις όπως προαναφέραμε. Αυτή όμως που έκανε ηχηρή εντύπωση ήταν η απουσία της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου από την εκδήλωση που οργάνωσε το Μέγαρο Μαξίμου στο Ζάππειο για την παρουσίαση από τον πρωθυπουργό της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες της ασκήθηκαν μεγάλες πιέσεις για να παραβρεθεί αλλά φαίνεται ότι δεν μπόρεσαν να την πείσουν και παρέμεινε στην Κέρκυρα.

Ηχηρή αν μη τι άλλο αντίδραση στον παραγκωνισμό ενός κρατικού φορέα και την παράδοση του αντικειμένου του απροσχημάτιστα σε μια ιδιωτική εταιρεία. Και μην παραλείψουμε και το κονδύλι που θα διαχειριστεί η Marketing Greece. 32 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ. Δεν τα λες και λίγα!